Pallar inte

Jävla kukfitta nu lägger jag ner den här fucking jävla bloggen!! :@ för nu iaf..
Hade suttit å skrivit värsta inlägget här om massa shit så försvann såklart! allt när jag skulle förhandsgranska-_-
Blir så jävla less, kände mig fett duktig gånger 3 nyss så förstördes allt pga fucking äckeltekniken :/
Svara Theo har jag inte gjort heller och läxan till imorn skulle jag gjort ikväll med men de blev inte särskillt mkt gjort, tack för den x, hej då!

Som jag kom fram till i det jag skrev tidigare i det fina inlägg som försvann, känner att jag framstår som värsta emo't, men det är jag ju inte! snarare typ, Partyboyy i svacka? :D

God natt<3

Kommentarer
Postat av: Juicy

INTE sluta :(

2008-11-17 @ 23:38:06
URL: http://paparazzi.webblogg.se/
Postat av: Ida

Ja så kan det gå.

2008-11-26 @ 21:37:33
URL: http://livefornow.blogg.se/
Postat av: liisalinder

HAHAHA SOOPA ;)

2009-02-03 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0