Long time no seen!

Tjohoo, vi börjar me ett lång inlägg, lite av en update helt enkelt:D

Den här veckan har flugit förbi som en jävla rödhake!! Jag trodde helt seriöst det var typ tisdag idagxD Eller nu onsdag då eftersom klockan är över 12^^
Var till Radioroslagen idag med Linus Thor, Madeleine Åhrman, Leif Malmerg och LIAm för att spela in vårat andra radioprogram, fick höra på de första programmet som vi spelade in förra veckan, de sög verkligenxD Men de vi gjorde idag blev 10 gånger bättre:) Hade faktiskt riktigt roligt där i studion!!:D Det första programmet kommer att sändas inom kort men när tänker jag inte avslöja(a) Däremot får ni jättagärna lyssna på nästa program! Medelar när och var senare:)

Något är knas med min högra hälsena, vet inte vad det är än, kan vara en inflammtion!:O Men tror inte de fär så allvarligt känns det inte:) Därför jag använder mig av kryckor trots att jag kan gå vanligt om ni undrar;) Det lindrar liksom:)

Haha, jullovet var grymmt roligt, var knappt hemma nåntingutan åkte mest runt och parta/ träffa skönt folk:D Började lovet med en känsla som var underbar och "underable" på samma gång, men sen kom Ogge och det var nice som fan, den pojken kan man bara vara me, vi kan vara tsms dagar i streck utan att göra nånting och ändå ha kul som fan och inte bli uttråkade! Det är inte många som kan;)
Hade poker/tnna/vattenpipa/krökarkväll med Ogge, Danne Malm, Therese, Tomas, Ida och Simon hemma hos Tim på lördagen, var inne i norrtälje på dagen med Ogge me ja, införskaffade mig ett linne från H&M's L.O.G.G. och en cardigan från The Stray Boys (köpte på min innebandytrännare Willes fina klädaffär INSE som nyligen flyttat in på Tullportsgatan). söndagen åkte vi ålandsbåten;) Efter de blev jag kvar hos Liam, åkte hem på måndagen igen. 
Det drog ihop sig mot  nyår, åkte in dagen innan för att gå på Twilight för andra gången, såg den först med en viss Emelia,, men nu med Melinda. 
Sen blev de då nyårsafton, hade jävligt roligt faktiskt, förkrökade/åt middag hemma hos Danne Malm med honom+syster, Pettsson, Liam, My och Therse. Sen skulle jag med Danne, Tim, Theo och Kricke till Ekerö på fetingparty,, men så blev det inte! Leo ringde Danne och sa att vi skulle komma på fest på St.Eriksplan, drog dit och fann en ganska död fest (akta zombiesarna EmilxD) Vid 12-slaget var man lagom packad sådär, tog med mig 2 groggar ner till porten(en i en DIFmugg:O) Väl nere fick man en ciggarr av ngn hurttig kille:D Båda groggarna blev uppdruckna och ställda vid portingången. På gatan var det smockat med folk och himlen var fylld med raketer, I like:D
Sen kom mina boys Tim Theo och Kricke, sen gick jag även och mötte Marcus Parken som kom med Carro, Marre, Jennie och Nina. Precis efter de kom även Bea, Annasexi, Helia, Deb och några till så jag hade ju helt plötsligt massa roligare partyprinsar -och prinsessor bland mig, lycka:D<3 När jag hade mött Bea&CO sparkade jag till en rakettårta som var något oerhört mkt hårdare än förväntat så jag stuka sänder min stackars lilla stortåxD Tur att kroppen var fylld med de älskade, smärtlindande, glädjedrycken som finns d.v.s. alkohol, den här kvällrn utvunnen från ÖL:D

Slaggade hos Tim i Spånga sen, kom väl hem redan vid 4-tiden faktiskt, annars brukar vi ju få gå från typ Vällingby sisådär en 5-6 om nätternaxD Anyway så var ju inte vakna upp lika roligt, Tim hävdade att han hade drabbats av den ökännda Vinterkräksjukan, ngt som senare visade sig vara en helt vanlig bakfylla då han bara spydde lite på morgonen.. Jag däremot som hade tänkt åka hem låg där med min döda stortå och eftersom alkoholen hade slutat verkar, värkte den istället så jag kunde inte ta mig hem;-/ Blev istället kvar hos Tim hela dagen och myste med Theo som sedan bytte ut mig Mot Erika så jag drog hem till Bea och Therese(blev hämtad av pappa Leif) där det bjöds på mat:D Sen blev jag kvar där, vi hyrde 2 kassa filmer som vi kolla på på kvällen, hade såklart kul ändå:)
Sen blev jag kvar i Stockholm i ytterligare några dagar, var bla på fest hos Poffe vid Rådhuset, innan jag äntligen begav mig ut mot landet igen. Men på vägen hem stöter jag på Pettsson som frågar om jag inte ska med hem till honom och kolla på Real Madrid-Villareal, ngt jag såklart inte kan motstå så jag åkte med honom och blev kvar där i 2 nätter.

Resten av lovet kommer jag inte riktigt ihåg för tillfället så de där får duga;)

Juste min mobil som jag har köpt av Jennö min inte betalat för henne har gått sönder, ska lämna in den senare i vecka, efter mor min har fått löning! :) Medans lever jag på andras mobiler som jag får låna, ska få låna en 3e! mobil av Frida imorn:) Langa gärna nr på bdb när jag frågar för jag har inte så många kvar nu;-/

Imorn är det fredag och jag är ledig:D Men ska ändå in 10.45 för att hämta en mobil av Frida som jag nyss skrev och utföra lite andra ärenden som jag inte tänker berätta för er;-*
Sen tänkte jag bege mig in till storstan Sthlm som Leifyboyy kallar¨t, ska kanske träffa Sara Glad Blekinge:D Annars får vi se vem som vill leka med mig:) På lördag flytar "syter" Jennö in i sin finfina lägenhet vid Tekniska Högskolan/Östra Station, syster Hanna ska dit och hjälpa till, jag får se om jag svänger förbi, skulle vara mysigt:) Sen kanske de blir PARTTY:D:D

Nu orkar jag inte skriva mer för ikväll, måste ju sova lite jag med(a)
God natt alla sötnosar som har orkat kämpa sig igenom mitt svammel<33

Kommentarer
Postat av: Gurra

Fin ko;)

2009-01-16 @ 12:33:06
Postat av: Martin

Väldigt fin cowie :D

2009-01-22 @ 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0